2013. szeptember 17., kedd

Szőnyeg

Mostanában nagyon divatosak a kötött, horgolt szőnyegek, párnák, lakberendezési tárgyak. Ennek én is nagyon örülök, mert nagyon szeretem őket. Igazán meleg hangulatot árasztanak magukból a kötött fonalak, ezzel is segítve minket, hogy "csaljunk" egy keveset és becsapjuk magunkat. Ha van olyan lakás, amely egyébként hideg, nem felfűthető, remek megoldás, hogy kötött takarókkal, párnákkal javítsunk a közérzetünkön. Sajnos a lakberendezési boltokban igen drágák ezek a kiegészítők, de van megoldás!

Igaz valamikor én is megtanultam kötni, de hol van az már.
Meg is bíztam anyukámat, hogy készítsen egy nagyméretű kerek szőnyeget a gyerekszobába a két ágy közé, valami uniszex darabot. Igaz a szőnyeg nem fonalból készült, hanem egy tartósabb megoldást találtunk az interneten.
Elindultunk hát egy kilós turkáló felé és 3000 Ft-ért vettünk csupa fekete-fehér egyszerű pamut pólókat, amelyeket csíkokra vágtunk. Vagyis a gyerekek segítettek ebben, ami nagyon jó móka volt szerintük. Anyu szerint is!!! :) Mert ugye eléggé szöszölt a vágás során, de legalább a gyerekek élvezték, hogy lehet koszolni legálisan :) De senki ne riadjon vissza, mert a szőnyeg elkészítése igen egyszerű. Szerintem nagyon szép lett, nem szöszöl már és a gyerekek szívesen ülnek, játszanak rajta. Hamarosan a párnák is új ruhát kapnak...

Alakul a szoba dekorációja :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése